Ønsk

Gnid på Aladins lampe og få et ønske opfyldt
Det er kun fantasien der sætter grænser for hvad man kan ønske sig.
De eneste krav der stilles er, at barnet/den unge er maks 20 år, bosiddende i Danmark og enten er alvorlig syg, handicappet eller økonomisk svært belastet. Dette skal om nødvendigt kunne dokumenteres ved fx en helbredserklæring.
Her er nogle eksempler på hvad der evt. kan ønskes, dog max 1 ønske opfyldelse pr. ansøger pr. år

• En rejse til DisneyLand

• En tur i Legoland eller Lalandia

• En rejse til udlandet for evt. at opleve en svømmetur med delfiner

• Et gavekort udstedt til din favoritbutik eller legeland fx BR eller FunPlays

• En fødselsdagsfest eller ønsketing/oplevelse

Foreningen vil efter bedste overbevisning i overensstemmelse med de tilgængelige økonomiske midler forsøge at opfylde så mange ønsker som muligt.

Foreningen realiserer  ønsker mindst 1 gang årligt men vi bestræber os på, så vidt muligt at opfylde ønsker flere gange årligt.

Ønsker vil løbende blive opdateret på hjemmesiden, og du vil kunne se mange af de ønsker foreningen får opfyldt under Nyheder.
Skriv til os og lad os være behjælpelig med at opfylde et ønske som hjertet begærer. ANSØG NU