Samarbejdspartner

Vi stræber og håber på at virksomheder store som små, kommunen, fonde organisationer og andre foreninger, vil være os behjælpelig med at realisere drømmen, for mange alvorligt syge, handicappede og svært belastede børn og unge i Danmark.

Vi ser stor interesse i at samarbejde, så vi sammen kan gøre en stor forskel og opfylde velfortjente og længeventede børn og unges ønsker.

Skriv til os via mail eller post hvis du/I er interesseret, i et stærkt og succesfuldt samarbejde.

Foreningen Ønsk har indgået et samarbejde med den dansk-ejet virksomhed HelpDenmark ApS
www.HelpDenmark.dk , som har stillet deres fundraisere til rådighed for at sprede vores budskab.

HelpDenmark ApS er seriøse, legale og anerkendte fundraising firmaer, som arbejder ud fra samme etiske og korrekte værdier som Foreningen Ønsk. For yderligere information henvises til deres hjemmeside Vi glæder os til et langt og gavnligt samarbejde, som på ingen måde vil have en omkostning for Foreningen Ønsk men blot en fordel i den forstand at vi sammen kommer til at gøre en betydelig forskel for dem, der virkelig har brug for en hjælpende hånd, netop ved at opfylde ønsker for alvorligt syge, handicappede og belastede børn og unge.