Om foreningen

Hvem er vi og hvad er vores formål?

Vi er en gruppe velgørenheds entusiaster, der altid har haft en stor interesse i at støtte forskellige organisationer, foreninger og fonde. Det har typisk været inden for områder som fattigdom, sygdom (handicappede, aids og kræftramte) samt naturkatastrofer rundt om i hele verden.

Vi vil dog ikke lægge skjul på, at vi på hver sin vis også har oplevet sorg, afmagt, vrede og angst, især hvad angår kræft og handicap hos familiemedlemmer, venner, kollegaer og bekendte.

Det er netop derfor, at vi frivilligt har valgt at stifte foreningen. Gennem denne forening får vi nemlig mulighed for at hjælpe bl.a. kræftsyge, handicappede og svært belastede uanset køn, race eller religion.

Vi har lagt vægt på, at hjælpe alvorligt syge, handicappede og svært belastede børn og unge i alderen op til 20 år.

Vi ønsker at gøre alt hvad vi kan, for at få smilet frem på de alvorligt syge, handicappede og svært belastede børn og unge, ved at give dem en ønskeoplevelse eller ting for livet. Det kan være alt lige fra en Playstation til en rejse til Disneyland i Paris. Men det er kun fantasien der sætter grænser, for hvad man kan ønske sig.

Vi er her med det formål om at blive, for at realisere børn og unges ønsker. Vi er klar over at vi ikke kan helbrede eller ændre hverdagen i betydelig omfang, men i det mindste, kan vi være med til at give dem en velfortjent gave de længe har ønsket sig.

Er du interesseret i at være med til at hjælpe foreningen skal du vide at vi arbejder frivilligt og ulønnet.

Foreningens langsigtede mål er at hjælpe så mange som overhovedet muligt, så vi kan realisere ønsker i væsentlig større omfang på en gang.

Vi håber mange har lyst til at hjælpe vores forening, så vi hånd i hånd, sammen kan gøre en forskel, netop ved at opfylde ønsker for alvorligt syge, handicappede og svært belastede børn.

Vi glæder os til at høre fra dig.Send dit ønske ved at opfylde ansøgningsformularen her